Thursday, November 5, 2009

HEBATNYA KUASA ENGKAU YA ALLAH !!!

Pemandangan yang indah permai di Pantai Lhok Nga, Aceh.. nak sampai kat tmpt ni kene berjalan jauh, capek dong!.. tp xpe, seronok sbb dapat bersama kawan2, riang ria.. alhamdulillah.. ada orang kata, kawasan ni paling teruk kene tsunami, merubah bentuk muka bumi.. subhanallah.. maha suci Allah.. kuasa-Mu mengatasi segala-galanya..

ini adalah kawasan paya berdekatan dengan pantai tu, ada orang kata dalam paya ni ada buaya (biawak komodo).. eee, gerun jg kami sbb kami berwudhuk kat sini.. baca doa pelindung banyak2 sblm turun ke air.. hehe, macam2 saya imagine, teringat saya dengan anaconda.. =)


pantai ni cantik, lagi cantik kalau ada yang membersihkannya..betul tak ?
udara nyaman dan angin bertiup tenang (imagine ya).. hehe, ada kawan saya kata nanti dia nak buat rumah tepi pantai, terserah masing2 punya perancangan.. tp saya nak buat rumah kat kg je, udara kg lagi best, lebih banyak oksigen bersih yang baik untuk pertumbuhan anak2 yang cerdas dan cergas.. hehe.. merancang masa depan lah katakan..

banyak kenangan kami di sini, tp saya xleh coretkan dlm blog ni..hehe.. hanya org yg mengalaminya akan tersenyum2 sendiri.. oklah kawan2.. jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment

salam